Dream


luahan hati

Friday 26 April 2013 @ 03:12 | 0 Dreamer

assalamualaikum..

x salah kn hari ni aku nk luahkn ap yg terbuku dlm hati aku slama nie..
ok..aku cter sgala galanya ok..
aku bkan ap..aku rse mcm sakit hati sgt2 ....aku nk lupakan semua knangan pahit tuh dn aku nk maafkn smua org .....tapi aku x dpt nk lupakan dn x dpt nk maafkn smua org ...klu nk maafkn org kne ikhlas kn??x bley ungkit kn ...tapi aku ....sntiasa ingt peristiwa pahit tuh....sakit sgt2....cma aku x tau nk luahkan kt sape ..so aku trpaksa luahkn kt blog nih...
aku x tau lah ....knp stiap kali aku jumpa org tuh ..aku msti tringt kisah lama ...aku rse mcm benci sgt kt org tuh....tpi aku x nk ad musuh dlm hidup aku ...kalu bley aku nk sgt maafkn org tuh..ternyata kisah lama sntiasa bermain di fikiran aku...klau aku nk cter ap da jdi pada kisah silam aku ...mmng sdih lah aku ckp...
cbb tuh aku nk sgt2 kluar dari skolah tuh dn pndah skolah lain klu bley aku nk skolah jauh2 ...
aku x nk jmpa dyorg lagi....aku nk pindah juga...!!! walau ap pon trjadi aku akn ttap akn pindah juga....
aku sgt kejar cita2 yg satu nih iaitu peguam syari'ah....cita2 nie lah yg mmbuatku smangat stiap kali aku jatuh...
k lah tuh jewp aku nk cter ....
wssalam


Older Post | Newer Post
Disclaimer




Follow me dear !! My name is Nur Amirah Aida :3
[ x ]

HomeAboutStuffThem

Footprints

Paste your cbox code here , maxsimum width 240 .

Credits


Template : Adam Zailani
Header : Aien Minhoo
Others : ΔΔΔΔ