Dream


corn flakes??

Sunday 4 August 2013 @ 21:20 | 0 Dreamer

assalamualaikum w.b.t
 bngun dri tdur jewp..aku da buat kuih raya ...ala aku sbnarnya saje jewp nk buat kuih raya cbb nk release tension katakn ... aku buat kuih raya corn flakes madu ... hmm sdapnya !! (puji diri sndiri )
smua kata yg aku nih x pndai masak..actually aku pndai masak cma aku nih malas jewp nk pegi dapur...hehe
tapi tu lah aku reti masak kalau ad resepi ...hehe tapi kuih ni x gna resepi tau..haha.., CORN FLAKES MADU?? smua org pndai buat ...bdak tadika pon pndai buat kn??apatah lagi aku..?? haha
hmm..hari ni aku x sahur tau...cbb trlanjak tdor nsib baik waktu subuh mak aku kjutkan ...ye lah mne x nya smlam pegi uptown x ingt dunia balik pkul 1 pagi...pergh ..first time aku buat cm nih ...haha...
da lah mak aku msak lauk sahur sdap gler daging masak kicap....hmmm..sdapnya!!! haha...
mse aku buat kuih nih ..aku termakan ...nsib baik sikit jewp aku mkn klu x??x thu lah jdi ap??
hehe






Older Post | Newer Post
Disclaimer




Follow me dear !! My name is Nur Amirah Aida :3
[ x ]

HomeAboutStuffThem

Footprints

Paste your cbox code here , maxsimum width 240 .

Credits


Template : Adam Zailani
Header : Aien Minhoo
Others : ΔΔΔΔ