Dream


selamat hari raya

Thursday 8 August 2013 @ 06:35 | 0 Dreamer

assalamualaikum semua...
hari nih hari raya aidilfitri ...wahh..tapi malang nya mood aku x baik lah ..asyik sensitive jewp ap makcik ckp tntg aku...ish...aku pon x tau ..dan seperti biasa aku msih dpinggirkn lagi skali..sabar je lah ....msa otw nk balik rumah aku ...seriously mood aku mmng x baik gler ...asyik nk nangis jewp...sdeyh weyh..
aku x tau lah knp aku asyik dpnggirkn dkutukan ish.mcm2 lah ...tapi aku sgt2 jeles kt adek aku..
ye lah adek aku dsygi oleh makcik2 aku...aku pon x fhamlah x kn lah dsbbkn baju raya aku makcik aku kutuk aku ...biarlah aku nya imej mcm tuh pakai jubah pkai tudung sarung ...x slah kn??janji aku selesa dgn imej aku...dah lah mse before raya adek sdara aku kutuk aku ...kata aku mcm bibik...biarlah itu imej aku itu pakaian aku itu yg aku selesa so what??janji aku tutup aurat kn?? ish...aku malas lah nk layan org mcm tuh ...buat sakit hati jewp..so untuk mngelakkn perbalahan aku diam dn aku brsabar jewp...lame2 diam lah org tuh kn?? selamat hari raya guyss

                                           selamat hari raya aidilfitri mohon ampun maaf dari saya
                                                           NUR AMIRAH AIDA 


Older Post | Newer Post
Disclaimer




Follow me dear !! My name is Nur Amirah Aida :3
[ x ]

HomeAboutStuffThem

Footprints

Paste your cbox code here , maxsimum width 240 .

Credits


Template : Adam Zailani
Header : Aien Minhoo
Others : ΔΔΔΔ