Dream


mcm ni member?

Sunday 13 October 2013 @ 00:42 | 0 Dreamer

assalamualaikum..
hmm..berdasarkn tajuk di atas aku nk story tntg mmber aku...
haha ...x kene mngena ngn tajuk di atas kn? sbnarnya ade kene mngena jgak dgn tajuk ni...
firstly ...aku intro kt korg tntg mmber aku jap..
ni lah mmber aku nmanya MUHAMMAD FARID AZIZAN ..(ntah btol ke x nmenya pon aku x pasti sgt )
yg mrupakan bhan aku untk entry kali nie...so,dye mrupakan pengawas d sekolah yg mmpunyai cita2 yg tinggi dan aku sering kalah ngn dye bila brdebat ngn dye nih...haha...tapi...............
dye slalu mintak tolong aku @ syera untk siapn kk @ kr dye..klau x tolong mcm ni lah ayat dye
"MCM NI MMBER?..x nk tolong mmbernya sndiri"
aku ngn syera pon trpaksa lah tolong dye dgn hati yg penuh keikhlasan (ikhlas lah sgt) hahah
hari2 ayat ni aku dgr pening kpala aku ....
hmmmm.....tapi kan dye mmng layak jadi ketua pon ...apasal?ye lah ..kerja dye asyik mngarah jewp bkn nk buat pon...(sedih!)
secondly....hari2 aku ketawa dgn syera melayan dye punya kerenahnya...ade jewp telatahnya...haha
thirdly ....masa pmr hari tuh paper kh ...dye pakai baju biasa mean baju bdak biasa...aku tgok dye lain gler dn kelakar gler..ye lah aku mne pernah nmpk dye pkai baju tuh ..aku slalu nmpk dye pkai baju pengawas jewp....dye mcm budak baru plak yg nk msuk skolah BMS ...haha
aku plak terus tegur dye
"hai...bdak baru ke?msuk skolah terus amik peksa pmr ?"
"ha'ah ...aku terus amik paper kh seni pembinaan kontrak besar tau ...berjuta2 "
"pergh....mnyirap jewp..abis paper sblom ni kau x amik lah?"
"itu aku x kesah ....yg aku kesah kh ni'
"ye lah ..dpt contract besar berjuta juta ..mne layan subject lain kn"..haha
inilah ayatnya ...contract besar berjuta2 lah kononnya..haha tapi aku respect lah juga...harap2 cita2 nya tercapai jua...
hmmm...klau dye dpt thu psal ni yg aku update tntg dye ...masaklah aku jawabnya..haha
mengamuk dye ...haha harap2 dye x tau pasal nih..hehe
*note: farid, sorrylah aku bhankn kau untk update blog nih peace yaw *
wink2 :)



Older Post
Disclaimer




Follow me dear !! My name is Nur Amirah Aida :3
[ x ]

HomeAboutStuffThem

Footprints

Paste your cbox code here , maxsimum width 240 .

Credits


Template : Adam Zailani
Header : Aien Minhoo
Others : ΔΔΔΔ